29. marts 2017

Vilkår og betingelser

Persondata
Bestilling
Betaling
Levering
Reklamation
Fortrydelse
Ordrestatus


Persondata

Dit møbelværksted bruger ikke de oplysninger du afgiver i forbindelse med handlen til andre formål end at gennemføre den ønskede handel på www.butik.juhlin.dk. Der videregives eller sælges under ingen omstændigheder oplysninger om vores kunder til andre. Betalingsdata opbevares i 5 år i henhold til gældende regnskabslovgivning.


Bestilling

KØB: Trin for trin

1.Du finder den vare du ønsker, klikker på linket “læg i kurv” og et nyt skærmbillede kommer frem.

2.Her kan du enten slette dit valg, ændre antallet af den pågældende vare (husk at klikke på “opdater kurv” såfremt du ændrer på antallet) eller tilføje flere produkter ved at klikke på “køb mere”.

3.Når du er færdig med at handle, klikker du på “gå til kassen” og igen kommer du i et nyt skærmbillede, hvor du nu skal tage stilling til betalingsmåde (Dankort, ved bankoverførsel, giroindbetaling eller check). Når dette er gjort, trykker du på knappen “næste” og kommer til et nyt skærmbillede.

4.Her skal du indtaste dine personlige data og trykke på knappen “næste” i bunden af siden.

5.Du kommer nu frem til et skærmbillede, hvor din ordrestatus er samlet med dine personlige oplysninger, den samlede pris, forsendelsesmåde og betalingsmåde. Dette skal du godkende før ordren kan effektueres. Når dette er gjort modtager du indenfor få minutter en E-mail med en ordrebekræftelse.


Betaling

Nedenstående betalingsbetingelse gælder for alle leverancer fra Juhlin Møbler. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået anden skriftlig aftale mellem dig som køber og Dit møbelværksted og hvor modtageren har adresse i Danmark.

MOMS:
Alle opgivne priser på Dit møbelværksted`s butik er inkl. 25% dansk moms.

PORTO OG FORSENDELSESOMKOSTNINGER:
Efter gældende takst

BETALINGSMÅDER:
Som forbruger på www.butik. juhlin.dk har du mulighed for at vælge en af følgende betalingsformer:

– betaling med Dankort
– via kontooverførsel
– indbetaling på girokort på posthus eller i banken
– ved at sende en personlig check udstedt til Juhlin Møbler

SÅDAN BETALER DU:

Dankort:
Betalingen foregår ved at du indtaster dit kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre i felterne der fremkommer, dår du vælger Dankort som betalingsform. Når du har klikket på knappen “afgiv ordre” sendes disse informationer i krypteret form til PBS, der kontrollerer kortets gyldighed. Når kontrollen fra PBS er gennemført, modtager vi information om hvorvidt vi kan trække pengene fra din konto. Godkendelse/afvisning bliver vist øverst i skærmbilledet.
Efter gældende lovgivning trækker vi først pengene fra din konto den dag vi sender pakken.

Sikkerhed:
Juhlin Møbler benytter sig af den godkendte SSL (Secure Socket Layer) protokol til at kryptere dine data. Krypteringen betyder at dine indtastede kortoplysninger kodes før de sendes til PBS, således at hverken vi eller andre får adgang til disse oplysninger.

Kontooverførsel:
Hvis du vælger at betale varerne forud via et kontonummer i din bank til nedenstående kontonummer, kan du kontakte din bank og bede dem foretage overførslen eller bruge en “homebanking”-aftale, hvis du har en sådan tilknyttet din bank.

Kontonummeret til Juhlin Møbler er (BG Bank):

Reg.nr. 1513 kontonr. 16962678


Levering

Nedenstående leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Dit møbelværksted Betingelserne gælder i det tilfælde hvor der ikke er indgået anden skriftlig aftale mellem dig som køber og Dit møbelværksted og hvor modtageren har adresse i Danmark.

Vi leverer kun varer ved forudbetaling under ovenstående betingelser.

Når vi har registreret en indbetaling, sender vi den/de bestilte produkter til den i bestillingen angivne leveringsadresse indenfor 1-5 hverdage. Dog tages der forbehold for udsolgte varer og forsinkelser fra Post Danmark. Såfremt vi har udsolgt eller ikke har varen på lager, modtager du en E-mail med besked derom.

Leveringen af varer anses for sket, når varen er modtaget på den adresse, der er angivet i ordren. Alle forsendelser håndteres af Post Danmark..

Forsendelsesomkostningerne bliver beregnet ud fra den samlede vægt af den afgivne ordre og den gældende takst for forsendelse af Post Danmark, dog min. kr. 80,00. Farve- og prøvekort 40,00
Risikoen for varerne købt hos Dit møbelværksted overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Dokumentation og vejledning:

Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra Dit møbelværksted. Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra Dit møbelværksted, er denne udelukkende af vejledende art.


Reklamation

Du er som kunde hos Dit møbelværksted omfattet af de rettigheder, der fremgår af Den Danske Markedsføringslov og Lov om visse Forbrugeraftaler. Dit møbelværksted har de forpligtigelser, der dækker over bl.a. købelovens bestemmelser vedr. forsinkelse, produktansvar og de almindelige erstatningsregler. Dit møbelværksted påtager sig ikke yderligere ansvar for produkter efter gældende dansk lovgivning.

Eventuelle fejl og mangler ved varer fra Dit møbelværksted skal påberåbes i rimelig tid efter du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Vurderingen af fejl eller skader vil imidlertid altid bero på en konkret vurdering. Det købte kan returneres til Dit møbelværksted uden omkostninger under ovenstående forudsætninger, og vi leverer en ny vare i løbet af 7 dage. Såfremt en ny levering ikke er mulig, tilbagebetaler Dit møbelværksted beløbet via check eller ved overførsel til din bankkonto inden 8 dage. Du vil modtage en E-mail med besked derom.

For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode der står på den pågældende vare.

Du har som forbruger 2 års reklamationsret. Vi påtager os intet ansvar for fejl eller skader opstået ved forkert brug af et produkt købt hos Dit møbelværksted.


Fortrydelse

Du har fuld returret indenfor 14 dage efter modtagelsen. Ved fortrydelse af køb kan du enten nægte at modtage varen, overdrage varen til postvæsenet eller returnere den til Dit møbelværksted. Returpakken skal indeholde enten originalfakturaen eller en kopi af denne og varen skal være i væsentlig samme stand som ved afsendelsen.

Omkostningen til returen skal du selv afholde.

Refundering af købesummen sker via check snarest og senest 8-10 dage efter modtagelsen af det returnerede.